Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Καλώς ορίσατε στη Βεγγέρα!
Ανοίξαμε τα συρτάρια των γιαγιάδων μας και πήραμε τις συνταγές τους.
Βάλαμε την εμπειρία την φαντασία και το μεράκι μας και φτιάξαμε τον ιδανικό χώρο στο Ζαρό για να δοκιμάστε και να απολαύσετε γνήσιες Κρητικές γεύσεις. Αλλά επειδή όλοι σας δεν θα μπορέσετε να έρθετε στο εστιατόριο μας  , θα μας συναντάτε και θα  δοκιμάζετε από εδώ  τις συνταγές μας.
Μιλάω στον πληθυντικό ,γιατί μπορεί να κάνω εγώ τις αναρτήσεις οι συνταγές όμως όπως καταλαβαίνετε δεν θα είναι όλες δικές μου. Είναι συνταγές που έχω ακούσει ή που έχω διαβάσει, για αυτό θα ήταν αγένεια να μιλάω στον ενικό.
Όμως όλες εκείνες που θα αναρτηθούν θα είναι μαγειρεμένες από εμένα και την ομάδα μου και θα είναι νόστιμες!!!

1 σχόλιο:

  1. Χαίρομαι που σε βρήκα! Απολαμβάνω τις συνταγές σου, την αισθητική του χώρου, τις φωτογραφίες!
    Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή